BodyPump
BodyPump 30
Core Intervall
Cross Challenge 45
Fight Challenge
Functional
GymCirkel
GymCirkel Harmoni
Killer Cross
Tabata
Tabata Harmoni
Tabooty
 
Anna Ericsson
Charlotte Svensson
Josefin Petersson
Linda Lagerberg
Marie Stockhaus
Omar Alhilo
Pernilla Probelius
Susanne Tvingsjö
 
 OSKARSHAMN SÖDRA
 TISDAG
 OSKARSHAMN SÖDRA  TISDAG
 17
 MAJ
 >
DAG
 
AKTIVITET
 
PLATS
 
INSTRUKTÖR
 
 
17:00
Functional
Functional är ett funktionellt träningspass med fokus på styrka, rörlighet, balans och bålstabilitet. Detta är passet för dig som vill utmana kroppen som helhet som du kommer ha nytta av både i vardagen och i din övriga träning.

Vi arbetar i block med 3st övningar i varje block. Du arbetar i eget tempo för att verkligen hitta in i varje övning för bästa tänkbara kontroll.
 
Gruppsal
 
Susanne Tvingsjö
 
 
17:15
Killer Cross
KillerCross är den maxade fysiska utmaningen. Högintensivt och funktionellt pass som verkligen utmanar både styrka och kondition. Vi använder mestadels den egna kroppen som belastning men även utrustning som skivstång och kettlebells. Varierande upplägg vecka för vecka, variation för både kropp och knopp. Häng med och knuffa din gräns lite framåt varje gång.
 
Challengesal
 
Anna Ericsson
 
 
17:40
Tabata
I tabataintervaller jobbar man i 20 sekunder och vilar tio sekunder. Det är ett högintensivt pass som förbättrar din styrka, smidighet och kondition. Vi jobbar i block, ofta egna kroppen som redskap, men även enklare material som skivstång och kettlebell. Övningarna varierar från gång till gång, men alltid med Tabatatema.
 
Gruppsal
 
Susanne Tvingsjö
 
 
18:20
Core Intervall
Core intervall är ett styrkepass för både inre och yttre bålmuskulatur. Här arbetar vi upp en stark bålstabilitet som du har nytta av i din vardag och i övrig träning.

Vi arbetar i 30sek intervaller i eget tempo, utan takt till musik. Varje block har olika fokusområden för att träna igenom hela bålen.
 
Gruppsal
 
Susanne Tvingsjö
 
 
18:20
Killer Cross
KillerCross är den maxade fysiska utmaningen. Högintensivt och funktionellt pass som verkligen utmanar både styrka och kondition. Vi använder mestadels den egna kroppen som belastning men även utrustning som skivstång och kettlebells. Varierande upplägg vecka för vecka, variation för både kropp och knopp. Häng med och knuffa din gräns lite framåt varje gång.
 
Challengesal
 
Anna Ericsson