BodyCombat
OUTDOOR
OUTDOOR SENIOR
STYRKA SENIOR
TABATA
TRX
TRX/IW
TRX/KETTLEBELL
X-Fit
 
Jonny Cederholm
Maria Jönsson
Marielle Korpihalkola
Masse Tollstam
Tim Stokki
Ulrika Ahlberg
Åse Jönsson
 
 MÅNDAG
 MÅNDAG
 22
 FEBRUARI
 >
DAG
 
AKTIVITET
 
PLATS
 
INSTRUKTÖR
 
 
10:00
STYRKA SENIOR
STYRKA SENIOR Träningsmetod som ger positiv stimulation till muskeluppbyggnaden i kroppen för oss i åldern 55+. Vi kör ett lättare helkroppspass med stänger och fria vikter och avslutar med lite avslappning och stretch.
 
Sal 1
 
Marielle Korpihalkola
 
 
11:30
Body Pump®
BODYPUMP® Styrketräning där vi tränar igenom hela kroppen under en timme.  Skivstångsövningar blandas med lösa viktplattor och funktionella övningar.
 
Sal 1
 
Virtual
 
 
17:00
TRX
TRX är en träningsmetod där du använder din egen kroppsvikt som motvikt. Träningen passar allt från nybörjare till elit, då du enkelt själv anpassar nivån på övningarna. Hela bålen (Core) är med hela tiden i alla övningar
 
Sal 1
 
Ulrika Ahlberg
 
 
18:00
INDOOR WALKING
INDOORWALKING Träningsformen med låg belastningsrisk där hela kroppen tränas. Denna högeffektiva träningsmetod ger dokumenterat högre förbränning och syreupptagning och kan dessutom utföras på hälften av tiden jämfört med andra träningsformer.
 
Sal 1
 
Jessica Granum
 
 
18:30
X-Fit
X-FIT Är en tuff träningsform där man inspireras av funktionell träning blandat med militärträning. Man använder sig av diverse redskap såsom skivstänger, TRX, viktskivor, kettlebells, medicinboll & även egen kroppsviktsövningar.
 
Sal 2
 
Masse Tollstam
 
 
19:00
Body Balance
BODYBALANCE™ En varsam blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn.
 
Sal 1
 
Caroline Jönsson