Body Balance
Body Pump®
BodyAttack
BodyCombat
BodyPump
CrossTraining
CX-Worx
DANS BAS
Dans Bas Outdoor
INDOOR WALKING
IndoorWalking
Pilates
TRX
X-Fit
YOGA
 
Ann Svensson
Barbro
Caroline Jönsson
Elin Abrahamsson
Emelie Östling
Hannah Cederholm
Jessica Granum
Johanna Hansson
Jonny Cederholm
Louise Roslund
Maria Jönsson
Masse Tollstam
Masse Tollstam
Pernilla Karlsson
Rebecka Magnusson
Stefan Sundélin
Tim Stokki
Ulrika Ahlberg
Ulrika Ahlberg
Vanja Bökman
Virtual
Åse Jönsson
 
 MÅNDAG
 MÅNDAG
 29
 JUNI
 >
DAG
 
AKTIVITET
 
PLATS
 
INSTRUKTÖR
 
 
09:00
YOGA
YOGA Här tränas styrka, balans, rörlighet, smidighet och andning. Indiskt filosofiskt system m. praktisk inriktning särskilt på fokus och kroppskontroll.
 
Sal 1
 
Louise Roslund
 
 
17:00
TRX
TRX är en träningsmetod där du använder din egen kroppsvikt som motvikt. Träningen passar allt från nybörjare till elit, då du enkelt själv anpassar nivån på övningarna. Hela bålen (Core) är med hela tiden i alla övningar
 
Sal 1
 
Ulrika Ahlberg
 
 
18:00
INDOOR WALKING
INDOORWALKING Träningsformen med låg belastningsrisk där hela kroppen tränas. Denna högeffektiva träningsmetod ger dokumenterat högre förbränning och syreupptagning och kan dessutom utföras på hälften av tiden jämfört med andra träningsformer.
 
Sal 2
 
Jessica Granum
 
 
18:00
CX-Worx
CX WORX  30 min effektiv mag-och ryggträning där vi använder oss av enkla basövningar som stärker vår ”kärna” i kroppen, vilket är viktigt för vår kroppshållning och balans.
 
Sal 1
 
Ann Svensson
 
 
18:30
X-Fit
X-FIT Är en tuff träningsform där man inspireras av funktionell träning blandat med militärträning. Man använder sig av diverse redskap såsom skivstänger, TRX, viktskivor, kettlebells, medicinboll & även egen kroppsviktsövningar.
 
Sal 3
 
Masse Tollstam
 
 
19:30
Body Balance
BODYBALANCE™ En varsam blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn.
 
Sal 1
 
Caroline Jönsson