Nuvarande besökare: 4 st.
(exklusive passdeltagare)
Just nu har varje person 167 m²
egen yta att röra sig på.

Logga in
BodyCombat
Cirkelträning Bas
Core
OUTDOOR SENIOR
Stretch
STYRKA SENIOR
TABATA
TRX
TRX/IW
X-Fit
YOGA
 
Caroline Jönsson
Eva Milletorp
Ida Sundås
Johanna Hansson
Jonny Cederholm
Louise Roslund
Maria Roslund
Marielle Korpihalkola
Masse Tollstam
Rebecka Magnusson
Tim Stokki
Ulrika Ahlberg
Åse Jönsson
 
 TORSDAG
 TORSDAG
 08
 DECEMBER
DAG
 >
Typ av pass:
Aktiviteter:
Instruktör:
AKTIVITET
 
PLATS
 
INSTRUKTÖR
 
 
08:30
CrossTraining
CROSSTRAINING Funktionell Träning innebär att man förutom styrka utvecklar rörlighet, balans, puls och koordinations-förmåga med övningar som aktiverar många olika muskler samtidigt. Klassen är uppbyggd med stationer och körs med tidsintervaller.
 
Sal 1
 
Jonny Cederholm
 
 
09:45
STYRKA SENIOR
STYRKA SENIOR Träningsmetod som ger positiv stimulation till muskeluppbyggnaden i kroppen för oss i åldern 55+. Vi kör ett lättare helkroppspass med stänger och fria vikter och avslutar med lite avslappning och stretch.
 
Sal 1
 
Jonny Cederholm
 
 
11:00
OUTDOOR SENIOR
SENIOR CIRKEL Funktionell Träning innebär att man förutom styrka utvecklar rörlighet, balans, styrka och koordinationsförmåga med övningar som aktiverar många olika muskler samtidigt.. Klassen körs med tidsintervaller.
 
Konstgräsplan
 
Jonny Cederholm
 
 
17:00
TRX/IW
TRX/IW: Kombinationsklass. Vi arbetar med styrkeövningar i TRX banden i tidsintervaller om 20-60 sek. Dessa blandas med kondition och styrka på IndoorWalking.
 
Sal 1
 
Ulrika Ahlberg
 
 
18:00
BodyCombat
BODYCOMBAT® Ett pass med massor av kraft och energi. Här blandas tekniker från karate, taekwando, capoeira, boxing, kickboxning och muay thai .
 
Sal 1
 
Åse Jönsson
 
 
18:20
X-Fit
X-FIT Är en tuff träningsform där man inspireras av funktionell träning blandat med militärträning. Man använder sig av diverse redskap såsom skivstänger, TRX, viktskivor, kettlebells, medicinboll & även egen kroppsviktsövningar.
 
Sal 2
 
Masse Tollstam
 
 
18:50
Core
Core  30 min effektiv mag-och ryggträning där vi använder oss av enkla basövningar som stärker vår ”kärna” i kroppen, vilket är viktigt för vår kroppshållning och balans.
 
Sal 1
 
Ida Sundås
 
 
19:20
Stretch
Stretching är en handling medvetet utförd i syfte att förlänga muskler, generellt öka välbehag och smidighet.
 
Sal 1
 
Caroline Jönsson
Passet är stängt