Logga in
Funktionell
Golf
Pilates
Stående stretch
Thaiboxning
 
Afsin Ahmadi
Caroline
Jeanette
 
 TORSDAG
 TORSDAG
 13
 JANUARI
DAG
 >
Typ av pass:
Aktiviteter:
Instruktör:
AKTIVITET
 
PLATS
 
INSTRUKTÖR
 
 
06:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
07:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
08:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
09:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
09:30
Easy line
Kondition, styrka och maximal fettförbränning.
Ett cirkelträningspass på 30 minuter. 16 stationer, 30/45/60 sekunder på varje station och totalt 2/3 varv. Ger maximal träningseffekt på minimal tid!
 
Easy line
 
Jeanette
 
 
10:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
10:00
Stående stretch
 
Easy line
 
Jeanette
 
 
11:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
12:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
13:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
14:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
15:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
16:00
Golf
 
Golfsimulatorn
 
 
 
16:45
Spinning
Cykla kan ju de flest. Men kan du spinna? Här får du under ledning av en instruktör en komplett cykelrunda med uppförsbackar, raksträckor samt blandat terräng! Intensiteten reglerar du själv med hjälp av motståndet på cykeln.30, 45 och 60 minuter
 
Gruppträning
 
Andreas
 
 
18:00
Funktionell
Vi alla har en stor rörelsepotential inom oss. Men grejen är: Använder vi inte våra rörelser går de i träda. För att motverka det behöver vi sitta på golvet, resa oss upp, hoppa eller svikta, springa eller gå, trycka och dra. Vi behöver också röra oss i flera riktningar. Helt enkelt använda vår kropp till det den är gjord för att göra. Det är vår definition av funktionell träning.
 
Gruppträning